ایسوس پشتیبانی مادربرد های خود از پردازنده های سری Ryzen 9000 را با انتشار بایوس AMD AGESA 1.1.7.0 تایید کرد

ایسوس پشتیبانی مادربرد های خود از پردازنده های سری Ryzen 9000 را با انتشار بایوس AMD AGESA 1.1.7.0 تایید کرد

ایسوس پس از ام اس آی رسما تایید کرده که بایوس AMD AGESA 1.1.7.0 را برای مادربردهای AM5 خود در جهت پشتیبانی از پردازنده های Ryzen 9000 “Zen 5 Granite Ridge” منتشر کرده.

ایسوس در اوایل ماه جاری عرضه آخرین بروز رسانی بایوس AM5 AGESA 1.1.7.0 را برای مادربردهای خود آغاز کرد و به نظر می رسد که این شرکت به طور رسمی پشتیبانی از پردازنده های نسل بعدی Ryzen 9000 “Zen 5 Granite Ridge” را تایید کرده است.

این بروزرسانی در آخرین جدول AM5 SMU که توسط Hardwareluxx منتشر شده تأیید شده است، که همه ی به‌روزرسانی‌ها را در میان‌افزار AMD AGESA بررسی می‌کند.همچنین به نظر می‌رسد که کمپانی های ام اس آی و ایسوس احتمالا در حال حاضر نمونه‌های آزمایش اولیه پردازنده‌های Zen 5 “Ryzen” را در اختیار دارند که توسط AMD برای فعال کردن پشتیبانی اولیه از تراشه‌ها مانند بهینه‌سازی بایوس ارائه شده است. این به AMD و شرکای آن کمک می‌کند تا باگ‌ها و مشکلات اولیه پلتفرم را برطرف کنند، بنابراین با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه، نسخه اصلاح‌شده بایوس می‌تواند در آینده برای عموم منتشر شود.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، می‌توانیم اولین رونمایی رسمی از خانواده پردازنده‌های Ryzen Zen 5 “Granite Ridge” AMD را در طول کامپیوتکس 2024 که در اوایل ژوئن برگزار میشود ببینیم.همچنین AMD میزبان سخنرانی افتتاحیه کامپیوتکس 2024 است، بنابراین آن را به مکانی عالی برای یک رونمایی بزرگ تبدیل می کند.

B@pcacc2000
ارسال دیدگاه