بازی Alan Wake 2 بیش از 20 ساعت طول می کشد

بازی Alan Wake 2 بیش از 20 ساعت طول می کشد

بازی Alan Wake 2 به عنوان بزرگترین بازی استودیو Remedy بیش از 20 ساعت طول می کشد

تیم فنلاندی Remedy فاش کرده است که بازی ترسناک بقای Alan Wake 2 طولانی‌ترین بازی این استودیو تا به حال خواهد بود و بیش از 20 ساعت طول خواهد کشید. کارگردان خلاق این مجموعه یعنی سم لیک، مدت زمان اجرای بازی را در آخرین قسمت از برنامه روزانه Kinda Funny Games به اشتراک گذاشت و فاش کرد که استودیو او قصد دارد بازی‌ها خود را از این پس طولانی‌تر کند. او گفت : «بازی Control طولانی‌ترین بازی ما تا به امروز بود، و Alan Wake 2 طولانی‌تر از آن خواهد بود – ۲۰ ساعت به غیر از DLC.»

سم لیک توضیح داد که استودیو Remedy به دلیل دیدگاه برخی از گیمرها هنگام تصمیم‌گیری برای خرید یک بازی که مدت زمان بازی ارزش خرید دارد ، اکنون نیاز را برای افزایش زمان در بازی احساس می‌کند. هر چه یک بازی طولانی تر باشد، برای برخی از خریداران ارزش بیشتری دارد. سم لیک سپس اضافه کرد که یکی از راه‌هایی که Alan Wake 2 طولانی‌تر شده است، افزودن ارزش بیشتر به قمقمه‌های کلاسیک سری است.درست همانند نسخه های رزیدنت ایول کلاسیک که برای ذخیره بازی شما نیازمند به ابزار و یا حضور در محیطی خاص برای ذخیره در بازی بودید

بازی Alan Wake 2 در دو کمپین تقسیم خواهد شد – یکی از منظر بازگشت قهرمان Alan Wake و یک شخصیت جدید در نقش  مامور FBI  یعنی Saga Anderson. بازی PS5 قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2023 به عنوان یک عنوان فقط دیجیتالی منتشر شود. آیا منتظر یک تجربه طولانی تر آلن ویک هستید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

عرفان شرافت وزیری
ارسال دیدگاه