بازی Starfield هفته آینده پشتیبانی از FSR 3 را دریافت میکند

بازی Starfield هفته آینده پشتیبانی از FSR 3 را دریافت میکند

بازی Starfield به عنوان یک شریک گیمینگ با AMD از همان ابتدا از فناوری FidelityFX Super Resolution (FSR) پشتیبانی میکرد، اما برای بعضی از کاربران سوال به وجود آمد که چه زمانی به صورت رسمی پشتیبانی از FSR 3  فرا میرسد، زیرا این بازی از طریق به‌روزرسانی سال گذشته از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند. البته FSR 3 پاسخ AMD به DLSS 3 NVIDIA است و هر دو فناوری برای فریم‌ریت‌های بالاتر و عملکرد روان‌تر، تولید فریم را به ترکیب اضافه می‌کنند. طبق گفته Bethesda، پشتیبانی از FSR 3 هفته آینده به آپدیت بتا پلتفرم  Steam این بازی اضافه و پس از آن در طول یک ماه، قبل از به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی، برای همه بازیکنان عرضه خواهد شد.

استودیو بتسدا اعلام کرده:

“ما هیجان زده هستیم که AMD FSR 3 هفته آینده به Steam بتای استارفیلد می آید! FSR 3 در اواخر این ماه و قبل از به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده بعدی ما در دسترس همه بازیکنان رایانه شخصی قرار خواهد گرفت.

استارفیلد هنوز هم مشکلات خود را دارد که باید برطرف شوند، اما خوب است که به زودی گزینه های ارتقاء مقیاس کامل را در اختیار خواهد داشت.

Starfield با داستانی جذاب، شخصیت‌ها و داستان‌های به خوبی توسعه‌یافته، و حجم عظیمی از محتوای معنادار، یکی از بهترین بازی‌های Bethesda و یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی است که در سال گذشته منتشر شده است. فقدان کاوش یکپارچه و نوآوری واقعی در فرمول گیم پلی معمولی استودیو قابل توجه است، اما کسانی که مایل به چشم پوشی از این مسائل هستند، در این بازی دنیایی گسترده را پیدا می کنند که صدها ساعت خود را در آن گم می کنند. ”

Starfield را می توان بر روی رایانه شخصی و Xbox Series X/S بازی کرد. همانطور که گفته شد، FSR 3 در هفته آینده برای کسانی که از Steam Beta استفاده می کنند در دسترس خواهد بود.

B@pcacc2000
ارسال دیدگاه