کمپانی ASRock اولین نسخه ی گرافیک Intel Arc A770 را به خط تولید خود اضافه کرد

کمپانی ASRock اولین نسخه ی گرافیک Intel Arc A770 را به خط تولید خود اضافه کرد

کمپانی ASRock اولین نسخه ی گرافیک از چیپ Intel Arc A770 با پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه را با سری Phantom Gaming به خط تولید خود اضافه کرد

این کارت گرافیک که با نام ASRock Intel Arc A770 Phantom Gaming 16GB شناخته میشود دارای پیکربندی سه فن، سرعت فرکانس بالا و طراحی بسیار زیبا به زودی عرضه خواهد گردید.

چیپست گرافیکی Arc A770 16GB نسخه ای بسیار محدود تولید شده از خانواده ARC اینتل است. با این حال برای علاقه مندان به ASRock نسخه جدید Arc A770 با ظرفیت رم 16 گیگابایتی را عرضه کرده است که خیره کننده به نظر می رسد. این باعث می شود ASRock سومین شریک AIB اینتل باشد که نسخه 16 گیگابایتی را ارائه می دهد،دو شریک دیگر ACER و GUNNIR هستند.

پردازنده گرافیکی 16 گیگابایتی ASRock A770 Phantom Gaming جدیدترین شرکت کننده در این سری است و این شرکت به طور رسمی زمان انتشار آن را فاش نکرده است. با این حال، این کارت در فهرستی در Newegg مشاهده شد.

این کارت گرافیک تا 2200 مگاهرتز سرعت بوست فرکانس دارد که 100 مگاهرتز نسبت به نوع مرجع اینتل سریعتر است همچنین دارای دو کانکتور برق 8 پین مشابه سایر نسخه ها خواهد بود. به طور کلی،سری Phantom Gaming کمپانی ASRock یکی از بهترین‌ها هستند که انتقال و کنترل حرارت عالی و عملکرد بالا را در کنار ظاهر بسیار زیبا همراه با نورپردازی RGB قابل شخصی سازی ارائه می‌دهند.

پردازنده گرافیکی 16 گیگابایتی گیمینگ Intel Arc A770 Phantom ASRock با قیمت 329.99 دلار به فروش می رسد که کمی ارزان تر از نوع تخفیف دار اینتل LE که(توقف تولید شده) ارائه خواهد شد. Acer Predator BiFrost در حال حاضر با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. با این حال، فقط یک هفته پیش،این کارت گرافیک به 281 دلار کاهش یافت. از این رو می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه ASRock به زودی و پس از انتشار با قیمت مشابهی تخفیف پیدا کند.

از نظر عملکرد خام، Intel Arc A770 رقیب قدرتمندی برای GeForce RTX 4060 و AMD Radeon RX 7600 است، به خصوص در وضوح‌ تصویر و پرفورمنس بالا در گیم.

B@pcacc2000
ارسال دیدگاه