کمپانی MSI از کنسول قابل حمل Claw رونمایی کرد

کمپانی MSI از کنسول قابل حمل Claw رونمایی کرد

کمپانی MSI با رونمایی از کنسول قابل حمل Claw اکنون به صورت رسمی وارد رقابت در بازار داغ کنسول های قابل حمل با ASUS و LENOVO و VALVE شد. پس از اینکه ایسوس و استیم در سال گذشته جایگاه خود را در میان بهترین کنسول های گیمینگ قابل حمل محکم کردند، این کمپانی نیز به دنبال ورود به این عرصه است. MSI Claw در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد و اولین دستگاه مجهز به Meteor Lake را به بازار عرضه کرد.

Claw - CPU

این خبر با معرفی رسمی این کنسول و قرار گرفتن مشخصات محدود در داخل خود سایت MSI رسمی شد.اگرچه هنوز اطلاعات مشخصی از قیمت این محصول به صورت رسمی منتشر نشده است. با این حال، اگر MSI از Claw به خوبی پشتیبانی کند و قیمت گذاری منطقی داشته باشد،می تواند به عنوان یک رقیب جدی در این عرصه وارد شود.

اکنون ما میدانیم که این کنسول از پردازنده های سری Intel® Core™ Ultra 7 processor with Intel® AI Boost (NPU) پشتیبانی میکند.همچنین شاهد استفاده از گرافیک Intel® Arc™ Graphics هستیم.رم این کنسول LPDDR5-6400 خواهد بود و از یک حافظه ی M.2 2230 SSD slot (NVMe PCIe Gen4) بهره میبرد.

اما یکی از نکات مثبت در این کنسول بهره مندی از اتصال بی سیم Intel® Killer™ BE Wi-Fi 7 + Bluetooth 5.4 که در محصولات مشابه رقیب کمتر دیده شده

این کنسول از یک صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح تصویر 1080P با پنل IPS و نرخ بروزرسانی 120 هرتزی بهره میرد

این کنسول با یک باتری 53 وات همراه است که می تواند دو ساعت فعالیت گیمینگ کامل کار کند. Asus ROG Ally می‌تواند در حالت توربو 30 وات حدود یک ساعت بازدهی داشته باشد و Steam Deck به طور مشابه قرار می‌گیرد.کنسول MSI Claw از پردازنده‌ Core Ultra اینتل بهره می‌برد که از نمونه‌های AMD که توسط Asus و Valve ساخته شده است فاصله دارد. این بدان معناست که Claw می‌تواند بازی‌ها را با کمک فناوری XeSS اینتل اجرا کند، یک جایگزین‌کننده نمونه‌برداری فوق‌العاده برای پلتفرم FSR AMD برای نرخ فریم بالاتر.

کنسول Asus ROG Ally می‌تواند بازی‌ها را در انواع لانچرها و با نرم‌افزار مخصوص خود اجرا کند تا همه عناوین شما را به راحتی در یک مکان در دسترس نگه دارد. در حال حاضر این یک امتیاز بزرگ برای دستگاه ایسوس در مقایسه با Steam Deck است، بنابراین اگر MSI آن را بهتر انجام دهد، ممکن است برگ برنده ی بسیار خوبی در مقابل رقبا داشته باشد. به طور مشابه، Claw یک نمایشگر 7 اینچی FHD ارائه می دهد که نرخ بروزرسانی 120 هرتز کار می کند – همان مشخصات پایه Ally و کمی کوچکتر، هرچند وضوح بالاتر از صفحه نمایش 7.4 اینچی / 1200×800 در Steam Deck OLED.

Claw - wifi 7

ما همچنان منتظر اطلاعات جدید در مورد MSI Claw هستیم، و با کسب اطلاعات بیشتر، این صفحه را به‌روز نگه می‌داریم.

B@pcacc2000
ارسال دیدگاه