شایعه:کونامی بازی Metal Gear Solid 3 Remake را به زودی معرفی میکند

شایعات در مورد بازی Remake Metal Gear Solid 3 Reheat منتشر شده که کونامی به زودی به عنوان Port House Virtuous به کاربران معرفی و لیست خواهد کرد

کونامی پس از سال‌ها اجازه دادن به آی‌پی خود، دوباره وارد ترکیب بازی‌های ویدیویی می‌شود. می دانیم که پروژه های مختلفی از Silent Hill در دست ساخت هستند و مدتی است که شایعاتی مبنی بر ساخت نسخه جدیدی از Metal Gear Sold 3: Snake Eater منتشر شده است. شایعات اولیه بیان می‌کردند که نسخه جدید MGS3 توسط استودیوی پرکار پورت/پشتیبانی چینی Virtuos ساخته می‌شود و یک پست لینکدین از برنامه‌نویس اصلی این شرکت نشان می‌دهد که «بازسازی بازی اکشن ماجراجویی AAA» واقعاً در دست ساخت است. شواهد جالب، اما هنوز هم شاید کمی محرمانه.

در حالی که هنوز چیزی اعلام نشده است، وب سایت رسمی Virtuos به روز شده است و لیست مشتریان اخیر اکنون شامل Konami است. Virtuos همچنین اکنون ادعا می کند که با Fox Engine Konami کار کرده است. بنابراین بله، اگرچه این یک تایید نیست، ترکیبی از شایعات، توییت کارمندان Virtuos و تایید استودیو که با کونامی کار می‌کنند، به شدت به این موضوع اشاره دارد که بازسازی Metal Gear Solid 3 یک معامله واقعی است. با این اوصاف،تا زمان اطلاع رسانی رسمی کونامی نمیتوان اظهار نظر قطعی کرد.

اگر این یک معامله واقعی باشد، جالب است که ببینیم این احیای متال گیر سالید 3 چه شکلی به خود می گیرد.کاربران انتظار ندارند که یک بازسازی خیلی جسورانه باشد، زیرا آنها نمی خواهند با نبوغ عجیب بازی اصلی کوجیما دست و پنجه نرم کنند. اما حدس می‌زنیم که این بازی بیشتر یک ریمستر کامل خواهد بود که شبیه کاری است که Activision با Crash Bandicoot و Spyro انجام داد، طراحی‌های سطح و گیم‌پلی بازی را حفظ می‌کند، اما کاملاً محیط های بازی را بازسازی می‌کند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا می خواهید دوباره به جنگل های Metal Gear Solid 3 بروید؟ یا آیا بازی دیگری در این سری وجود دارد که ترجیح می دهید دوباره آن را تجربه کنید؟

B@pcacc2000
ارسال دیدگاه